TECHINS s.r.o. Nitra
Tradičná firma
ako súper s modernými gigantmi
Zvýšiť počet objednávok v dobe, keď zákazníci preferujú veľké obchodné reťazce, je výzva.
Presvedčiť ich, aby si vybrali kvalitné produkty a služby od lokálnej, tradičnej firmy – ešte väčšia.
S touto ambíciou nás oslovil Karol Černý, riaditeľ spoločnosti TECHINS.
O firme TECHINS s.r.o. Nitra
Techins, s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu už niekoľko desaťročí.
So sídlom v Nitre sa špecializujú na technické inštalácie budov a ponúkajú široký sortiment produktov pre vodu, kúrenie, plyn, kanalizáciu a sanitu.
Aj keď je ich meno v regióne známe, narastajúca konkurencia zo strany veľkých reťazcov a zmena nákupného správania zákazníkov (presun do online prostredia) priniesli nové výzvy.
Ciele boli jasné!
• zvýšiť návštevnosť e-shopu a kamennej predajne.
• získať nových zákazníkov v online prostredí, kde doteraz neexistovali.
• Problémom bola nulová prítomnosť firmy na sociálnych sieťach a nízka viditeľnosť v online priestore. Zákazníci jednoducho o TECHINS v online priestore NEVEDELI.
Spolu sme sa pustili do vytvárania stratégie, ktorá dokázala nemožné: v priebehu 1 mesiaca sme prostredníctvom Facebook Ads priviedli 976 nových zákazníkov na ich e-shop a zvýšili návštevnosť predajne.
Zvolili sme stratégiu:
1. Vybudovanie digitálnej identity
Začali sme od základov: založením a aktívnym budovaním profilu na sociálnych sieťach (Facebook, Instagram).
Pravidelné príspevky ukazovali reálne produkty, služby a riešenia bežných problémov zákazníkov.
2. Cielená Facebook reklama
Identifikovali sme aktuálne žiadané produkty (napr. radiátory, čerpadlá, inštalačný materiál) a spustili cielene nastavenú Facebook Ads reklamu.
3. Optimalizácia cez analýzu kľúčových slov
Namiesto všeobecných fráz sme sa zamerali na presné dopyty zákazníkov – a to výrazne zvýšilo mieru konverzií.
4. Reklamné texty orientované na riešenia
Namiesto predaja samotných produktov sme komunikovali konkrétne riešenia – napríklad zabezpečenie pitnej vody, efektívne vykurovanie, či rýchle opravy v domácnosti.
VÝSLEDKY: RAST, ktorý hovorí za všetko
Dosah príspevkov na sociálnych sieťach
23.570 ľudí začalo vnímať existenciu firmy a jej aktuálne akcie a ponuky pre zákazníkov.
Interakcie s príspevkami, ktoré sme zdieľali
2.191 nových potenciálnych zákazníkov zareagovalo na príspevok – buď lajknutím príspevku alebo prekliknutím sa priamo na e-shop firmy.
Noví zákazníci, ktorí navštívili e-shop vďaka Facebook Ads
+ 976 nových zákazníkov sme priviedli na e-shop firmy prostredníctvom príspevkov na sociálnych sieťach a ich propagovaním.